Dag 31

27 oktober 2017 - Sydney, Australië

Ik ga zo  uitchecken en laat mijn bagage achter in het hotel, loop nog even naar The Rocks. Vandaag is het mijn laatste dag in Sydney om 13u wordt ik opgehaald om naar het vliegveld af te reizen dus is dit mijn laatste verslag. Een bijzonder detail is dat het vandaag onze trouwdag is,  27 oktober, dit zou de 19e zijn geweest helaas heeft het lot anders beslist en was ik afgelopen maand alleen in Australië. Als ik over mijn reis nadenk dan vraag ik me af wat het me heeft gebracht. In ieder geval heb ik hele mooie en onwaarschijnlijke dingen mee mogen maken, qua natuur maar ook qua mensen. Je vind overal ter wereld solemates, mensen waar je direct een klik mee hebt. Alleen reizen heel erg prettig is maar soms ook wel eenzaam, dus ik weet niet of ik een volgende reis weer in deze vorm zal doen ook al heeft het zeker zijn voordelen. Het niet uitmaakt waar ter wereld ik ben het verdriet om het verlies van Paul daar is, maar dat geeft niets omdat ik me steeds sterker voel, mede door de ervaringen van deze reis. Er is nog zoveel moois om te ontdekken en te beleven dat dit het leven zeker de moeite waard maakt. Lopen in de natuurlijk echt geweldig is, ik wist niet dat dit zoveel voldoening kon geven. Openbaar vervoer hier goed is maar ik ben er geen fan van en zou blij zijn als ik weer over een auto beschik. Australië een geweldig land is, ik zou tegen iedereen zeggen kom deze kant op!  Enkele kenmerken: no worries, heerlijk eten,  timtams, BYO, Aziatisch, Anzac koekjes, flat white coffee, Australische pie, aboriginals, layed back, cultuur, vriendelijke Aussies, kunst, waanzinnige natuur, heerlijk klimaat, geweldige ervaring!!

Tot slot vond ik het superleuk dat jullie zo met me mee hebben geleefd en mijn onzin hebben gelezen!! Ik hoop jullie allemaal op korte termijn weer te zien en nogmaals bedankt voor het volgen!

Liefs Carolien

1. Gerry: