Laaste bestemming

12 november 2018 - Ubud, Indonesië

Vanwege slechte weersvoorspellingen en omdat Annet niet xo lekker is hebben we besloten te eindigen in Ubud, daar waar we ons avontuur begonnen zijn. We pakken de boot van half 2 en onze chauffeur uit Canggu heeft een vriend gestuurd om ons op te halen van de haven. Hij heet Kadek en is een aardige man die beetje Engels spreekt en we rijden op zijn advies door naar een mooi restaurant in Ubud dat uitkijkt over de rijstvelden. Helaas begint het te regenen en zijn we aardig moe van de reis dus maken we geen gebruik van de swing. Onze bestemming is villa D’ Uma  beetje lastig te vinden. De weg houd op en dan belt de taxichauffeur naar de receptie en worden we opgehaald met de scooter. 3 in totaal voor ons en de bagage, we rijden een soort dorp in waar veel villa’s, restaurants, spa, scooterverhuur en rijstvelden aan een smalle betonnen weg elkaar afwissrlen, hier rijden alleen scooters. We slapen in de middelste van 3 huisjes, helemaal van hout en ook hier een douche onder de sterrenhemel. Er is een heerlijk zwembadje waar we gelijk induiken. Voor het eerst sinds ons verblijf in Bali is er een tv, dus kijken we filmpje