Laatste dag bali

15 november 2018 - Uluwatu, Indonesië

Vannacht is het noodweer en worden we wakker van verschrikkelijk onweer en huisje lijkt te schudden maar ik probeer verder te slapen. Via berichten uit NL blijkt dat er een aardbeving is geweest in zuiden van Bali met kracht van 5.0 is best heftig maar alles is goed afgelopen.  We worden met onze bagage op de scooter weer naar de parkeerplaats gebracht waar Kadek op ons wacht. We willen vandaag naar Uluwatu en naar strand. Onderweg stoppen we bij een grote soort Balinese makro helemaal afgeladen met souvenirs, dus hier gaan we veel te lang los. Als we uiteindelijk bij de tempel in Uluwatu aankomen is het al 3uur dus we gaan snel bij de tempel kijken mooi gebouwd op de rotsen. We zien ook wat apen maar die gedragen zich hier een stuk beter dan bij mount Batur. Omdat we graag van laatste uurtjes willen genieten blijven we niet te lang hangen en gaan op weg naar een beachclub. Op laatste moment kiezen we voor Omnia waar we eerst heerlijk sushi eten, echt geweldige gerechten. Een groter contrast dan gisteren is er niet denkbaar. We mogen alleen niet op de bedden bij het zwembad, hadden we moeten reserveren, maar bij de bar op de 1e verdieping is het ook goed toeven. We drinken een cocktail en zwemmen in de infinitypool. als kers op de taart hebben we een mooie zonsondergang wel met bewolking maar toch genieten. Om 21u vertrekken we naar het vliegveld waar we om 00.05 vertrekken naar Nederland dan gaat het gewone leven weer verder. Ik heb het gevoel dat ik in een luchtbel zit, ik heb genoten van ieder moment en ik hoop dat ik dit heerlijke gevoel vast kan houden als ik weer thuis ben. Ik heb geleerd om meer te luisteren naar mijn gevoel door moeder Bali. Wat een mooi land, ik hoop hier zeker terug te komen.