Nusa lembongan

9 november 2018 - Nusa Lembongan, Indonesië

Ella neemt het vliegtuig naar Singapore om langs haar vriendin te gaan die ons langs is geemigreerd. Annet en ik gaan vandaag naar volgende bestemming, het eilandje Nusa Lembongan. De abond ervoor heeft de taxichauffeur onze overtocht geregeld, om half 10 staat hij ons op te wachten. Na autorit door het hectische en drukke verkeer rond Denpasar komen we net voor vertrek aan bij de haven. We hebben de standaard ferry en moeten door het water wadend naar de boot. Omdat Annet zeeziek kan worden klimmen we op het dak en genieten zo van de overtocht. Bij aankomst is het hectisch en regelen we een taxi, hiervrijden soort pick up trucks met bankjes, Zoals deze ook in Thailand rijden. De wegen zijn erg smal dus een gewone auto kan hier niet rijden. Ons adres hebben we de avond ervoor geboekt en ligt erg mooi en rustig aan zee. We hebben een leuk huisje met douche in de buitenlucht. Helemaal goed. We gaan wat op verkenning uit en lopen naar een mooi strand, dream beach. We lunchen er ook, heerlijk soto ayam soep. Het begint tijdens eten beetje te regenen maar niet veel. We eten wat bij ons huisje maar daar zijn we de enige gasten dus is niet echt gezellig of bijzonder lekker. Maar het is een heerlijke plek om te xijn.