Australie 2017

24 september 2017 - Papendrecht, Nederland

Eindelijk is het zo ver, na maanden van plannen en wachten is het moment gekomen dat ik komende dinsdag vertrek voor mijn reis door  Oost Australië. Het afgelopen jaar is voorbij gevlogen, de tijd is als zand door mijn vingers gegleden. Het is nu  een jaar geleden dat Paul overleed, mijn grote liefde en maatje. Toen ik begin dit jaar op het afscheidsfeest van Mila was die voor een paar maanden in Brisbane ging studeren,  kreeg ik zo sterk het gevoel dat ik deze reis moest maken dat het me niet meer los liet. Dus heb ik de stap genomen om alleen op reis te gaan. Het is een grote stap naar het onbekende maar Paul zou trots op me zijn  geweest en me zeker een stoer wijf gevonden hebben. Ondanks alle lieve familie, vrienden en collega's om me heen voel ik ook dat het belangrijk is om deze reis alleen te maken om weer vertrouwen en geloof in mezelf te krijgen. Als je zo lang met iemand samen bent geweest en je die persoon zo vreselijk mist dan ben je ook een stukje van jezelf kwijt geraakt. Ik ga weer op zoek naar mezelf en ga mijn eigen herinneringen stukje bij beetje opbouwen. Het zal niet altijd even makkelijk zijn maar ik ga mijn best doen om er een onvergetelijke ervaring van te maken en vooral om te genieten van alles wat ik mag beleven. Dus ik heb mijn bagpack gepakt en ben klaar om te vertrekken.  Mijn lieve vriendin Ella gaf me een kaartje met de toepasselijke tekst: laat komen wat komt, laat gaan wat gaat,  zie wat overblijft! En dat ga ik proberen, de eerste dagen zit ik in het binnenland van Darwin zonder internet, telefoon of tv dus ben ik even onbereikbaar. Maar ik hoop vanaf begin oktober mijn ervaringen met jullie te delen.

1. Jp de Koning:
    25 september 2017
    Lieve Caro .
    Wij je Vader en ik staan helemaal achter je Dat je zo moedig ben om deze reis te maken ook al zal het voor ons een moeilijkmaand worden wand ook wij missen Paul nog elke dag . en zeker op de dat hij kwam eten en zoo lekker alle pannen leeg maakte.
    Maar wij Hopen en Bidden dat je ondanks alles toch kan genieten en dat je de rust kan en mag vinden die je zoekt en dat wij over een maand je weer in onze armen kunnen sluiten .
    Heel weel liefs van je Vader en moeder
  2. Bob & Riet:
    25 september 2017
    Lieve Carolien, ja Paul zou zeker trots op je geweest zijn. We hopen dat je van deze reis gaat genieten, het zal soms heus niet makkelijk zijn, maar je hebt deze stap gezet en dat zegt eigenlijk al genoeg.

" Those who we love don't go away
    They walk beside us every day
    Still loved, still missed and very dear. "

Heel veel liefs Bob & Riet.
  3. Ella:
    26 september 2017
    Hoi Lieve Schat, Je bent nu onderweg en ik vraag me af hoe het met je gaat. Ik denk dat je veel zult slapen. Het is altijd spannend als je gaat reizen maar deze reis is toch wel extra spannend en na alle voorbereidingen en de emoties van afgelopen week hoop ik dat je een heel groot gedeelte van de reis, slaapt! Ik vind het superleuk dat je deze website hebt gemaakt, zo reizen ook wij een stukje met je mee. Ik ben zo benieuw. En ik kan je vertellen dat niet alleen Paul je een stoer wijf zou vinden hoor. Ook de familie Meijer vind je en stoer wijffie. Maak er een onvergetelijke reis van! Ik ben SUPERTROTS op je! Dikke knuffel. Ella