Dag 4

30 september 2017 - Darwin, Australië

Vandaag om 07u heerlijke ochtend wandeling gemaakt met rancher Josh was leuk zijn door bos met papierbomen gelopen naar nest van de zee arend, maar helaas niemand thuis. Na ontbijt zijn we met Josh en de Aussies naar de airboat gegaan en heeft hij werkelijk een prachtige route gevaren. Waterbuffels in het water en duizenden vogels echt geweldig, lijkt onwerkelijk zo veel geluiden en open landschap. Genieten en mooie foto’s en ik dacht ook een ik mooie filmopname gemaakt te hebben, maar ik heb achteraf alleen de lucht gefilmd dus bewijs van ossen die door het water rennen is er niet. Dat is flink balen maar ja niets aan te doen. Gelukkig krijg ik filmpje van van de Aussies! Nu lekker aan het zwembad, lunch en dan weer zwembad. Rond half 5 weer op safari voor zonsondergang bij een billabong, soort meertje heel romantisch. Er zitten krokodillen in het water dus we mogen niet te dicht bij komen. Veel waterbuffels, vogels en helaas vluchtende wallaby’s. Maar mooie zonsondergang met wijntje en hapje, het is hier goed vertoeven. De krokodillen laten zich niet zien. Jammer dat het er al weer bijna op zit, het is hier zo geweldig ik voel me echt bevoorrecht om hier te kunnen zijn, ik wil eigenlijk helemaal niet meer weg. Maar ik moet verder en morgen nog leuke sunset tour om 06.10 en geloof ik ook nog een tochtje op een  quatbike  en dan ga ik naar mijn volgende bestemming Cairns. Maar als je ooit iets bijzonders zoekt kijk op http://www.luxurylodgesofaustralia.com.au en je zult een onvergetelijke ervaring hebben. Het diner was weer buitengewoon goed en Australische wijn is echt een aanrader! Ik heb foto’s gemaakt van alle wijnen die ik uitgeprobeerd heb, ben benieuwd of ik ze bij de Paap kan kopen:-)