Touristisch Bali

6 november 2018 - Canggu, Indonesië

5 november vertrekken we vanuit het noorden naar het zuiden van het eiland. We hebben luxe 4 sterren hotel geboekt aan het strand van Canggu. Een groter contrast kan er niet zijn. Van alle eenvoud en natuurlijke schoonheid naar luxe modern Bali. We hebben een splitlevel kamer voorzien van alle gemakken en schitterend bad. Ee nemen gezellig wat te drinken op het terras waar een zangeres de sterren van de hemel zingt. Stiekem vind ik dit ook wel weer heerlijk!  Vanaf het balkon zien en horen we de zee. Het ontbijt is geweldig en naast al het lekkers van het buffet is er ook een kaart met warme gerechten die besteld kunnen worden. De andere dag relaxen we bij het zwembad en gaan swemmen in de zee. Nou zwemmen kan je het eigenlijk niet noemen want de golven zijn zo krachtig en de onderstroom is zo sterk dat ik me niet heel ver de zee in waag. Wat een natuur geweld, deze kant van het eilandvis bekend om zijn goede surfspots. In de avond hebben we afgesproken met Tonia & Corrie om gezellig in beachclub Finns wat te drinken. Het wordt een geweldige avond met hoop lol, drank, dansen en genieten van de mooie zonsondergang. Lang leve de happy hour🤗