Dag 1 Vancouver

22 augustus 2015 - Vancouver, Canada

Na voorspoedige vlucht aangekomen in Vancouver, Listel hotel op Robsonstreet. Leuke drukke winkelstraat vlak bij Stanleypark. De jongen in de lobby blijkt een PGA speler te zijn en kent alle golfbanen in de regio. Dus met golfen gaat het goed komen! We waren rond 16u in hotel en in direct naar een voetferry gelopen (behoorlijk heuvelachtig) en overgevaren naar Grandville Island, door public market gelopen en buiten op bankje pizza gegeten. Heerlijk toeven aan het water waar vele boten, kajaks en mensen staand op een board voorbij komen. Gezellig op terras wat gedronken maar dat is behoorlijk aan de prijs 40 CD voor 2 bier en 2 wijn. Maar ja het uitzicht krijg je er gratis bij. Nu lekker opfrissen en dan eten in hotel-restaurant Forage. Zit helemaal vol dus we eten geloof ik aan de bar of zo. Hebben lekker gegeten het restaurant maakt alles van lokale producten en eigen tuin, alles biologisch.de eend was echt geweldig. We waren toch wel moe na deze lange dag dus zijn vroeg ons bed in gekropen,

1. Jp de Koning:
    23 augustus 2015
    Goedemiddag
    hier berichtje van ons alles goed wat leuk dat we zo contact met jullie hebben
  2. Annemieke:
    23 augustus 2015
    Fijne reis! Geniet ervan!