Omunity Bali

1 november 2018 - Banjar Dukuh, Indonesië

Afgelopen dagen hebben we de retreat gehad. Ik zal proberen om te beschrijven hoe dit is geweest. We worden bij aankomst bij Omunity Bali warm onthaalt en gezegend door de moedere van de eigenaar Zanza. In de binnenplaats ligt een cirkel van bloemen met het woord welcome. We krijgen een gouden kokosnoot aangeboden en dat smaakt heerlijk. Het kleine ecologische resort is de komende dagen ons thuis. Leslie is onze spirituele gids de komende dagen. Ik slaap in mooie hut met aparte trap naar de buitendouche, voel me net robinson. In het midden van het complex is de tempelruimte een ronde verhoging met schitterend houten dak, hier zullen we de yoga en ademhalingsessies plaats vinden. We starten de eerste sessie op 1-11 om 11.11 2018( opgeteld ook 11) hetgeen een bijzondere sprituele datum en tijd is. De sessies zal ik niet in detail beschrijven maar ze waren heel intens, bijzonder en helend. Ik had niet verwacht dat het zo veel impact zou hebben niet alleen op mezelf maar ook als groep.  Was heel bijzonder om mee te mogen maken en ervaar een gevoel van nederigheid en dankbaarheid dit had ik zo nodig. Mijn ziel komt hier tot rust.

1. Jp de Koning:
    6 november 2018
    CARO WAT MOOI DAT JE DAT ALLEMAAL MEE MAG MAKEN .
    WE ZIJN BLIJ ALS WE WEER EEN MOOI VERHAAL VAN JE KRIJGEN
    GA ZO DOOR GROETJES PA EN MA