Dag 8 Campbell river

29 augustus 2015 - Campbell River, Canada

Vandaag is het over met het mooie weer het regent helaas pijpenstelen. Ondanks dat ga ik s'morgens stukje wandelen om nog van het uitzicht te genieten. Als ik in een soort prieeltje sta te kijken komt er net voor me een ree tussen het hoge gras aangelopen. Was leuke ontmoeting, hierna ontbijten en pakken de auto weer in. Omdat we toch af en toe wat blauwe lucht zien besluiten we om weer te gaan golfen op Quadra Island golf baan, we waren de enige bezoekers en waarschijnlijk wisten de locals dat je beter binnen kon blijven. Want na 2 holes begon het serieus te regenen, ondanks dat toch genoten van de baan maar hebben maar 1x 9 holes gelopen. Hierna zijn we gaan lunchen in Hariot bay vlak bij de Ferry naar ander eiland Cortes bij de Hariot Inn. We zijn vervolgens naar de andere Ferry gereden richting Campbell river. Gelukkig klaart het weer een beetje op. Nu op weg naar Richard die woont sinds 2008 in Campbell River, in het verleden hebben we elkaar ontmoet op de piste in Frankrijk. We slapen in zijn huis met schitterend uitzicht over de zee en zien aan overzijde in de verte de vuurtoren en resort op Quadra Island. Richard heeft heerlijk Indisch gekookt en hebben veel om over te praten. Later op de avond rijden we naar grote sporthal waar een oefenpartij ijshockey aan de gang is. Gaaf om te zien en Richard legt graag het spel aan ons uit. Na afloop drinken we nog gezellig wat en zit er weer een dag op.

1. Jp de Koning:
    30 augustus 2015
    weer een mooi verhaal
    Maar hier werden we van morgen wakker met onweer en plens regen en van middag konden we niet buiten komen van de hitte dus hebben maar binnen naar T V gekeken Verder alles goed groetjes en kusjes voor alle twee