Dag 6 Quadra island

27 augustus 2015 - Quathiaski Cove, Canada

Helaas moeten we afscheid nemen van Telegraph Cove naar mijn idee een van de mooiste plaatsen van de wereld en met verdrietig gevoel vertrekken we richting Campbell River waar we de Ferry pakken naar Quatra Island en hier vandaan naar de Quathiaski Cove rijden en slapen in Tsa Kwa Luten Lodge, de Lodge ligt in het reservaat van de Native people (indianen) en ligt aan zee, we hebben een kamer met ocean view en klein balkon. Sinds paar jaar is er ook een golfbaan op het eiland en hier gaan we lekker 18holes lopen, ondanks weervoorspellingen is het heerlijk weer en hebben we naast zon en hebben ook wel paar druppels regen gehad maar net toen we klaar waren. We zijn veel ballen kwijt geraakt omdat je echt recht en ver moest slaan omdat je anders in de rommel terecht kwam. Hierna in de  Lodge gegeten en gelukkig weer internet! Laatste dagen zonder internet gezeten dus even alles  op orde brengen. Morgen lekker relaxte dag voor de boeg even niets gepland we zien wel,hoe het loopt.

1. Jp de Koning:
    28 augustus 2015
    Goedemorgen Wat een verhalen op de vroege mor gen om van te dromen maar wat is het een voor recht dat je dat allemaal mee mag beleven het is voor jullie ook een droom Het is hier vandaag droog en ik zie de zon na dagen van windhozen regen regen en nog eens regen ga zo een poosje bij Gijs en mistie kijken en Pa gaat naar Wout Groetjes van ons en geniet verder wand de film is nog niet af ma (heel veel kusjes van ons en wij genieten met jullie mee )